Poesía en gallego

Por una alumna me llegó un libro de poemas infantiles en gallego.

Se llama «O baul das lembranzas. Poemas para nenos» de Mª Magdalena Domínguez.

Aquí  van unos lindos pedacitos de algunos poemas.

BOLBORETA TOLA

Vai a bolboreta

dunha flor pra outra,

brinca que te brinca,

voa que te voa,

a bolboretiña

parece unha tola.

(…)

Voa bolboreta,

bolboreta voa,

voa bolboreta

dunha flor pra outra,

voa bolboreta,

bolboreta tola.

(Supongo que volvoreta es mariposa.)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A XOANIÑA

Indo pola veiga,

antonte, á tardiña,

botei unha leria

cunha xoaniña.

Que bonita ía

pola miña veiga

cun vestido roxo

con pintiñas negras.

(…)

(Supongo que xoaniña es mariquita.)

mariquita

Y el próximo dedicado a mi perro, Trasto. Yo quería haberle llamado Trasnada (travesura en gallego, creo) pero era muy largo, y se quedó con Trasto, a veces Trastito, o Trastín,… o, en la mayoría de los casos Tras.

O MEU CADELIÑO

Teño un cadeliño,

bonito por certo.

Ten o lombo branco

e o rabiño negro.

O meu cadeliño

chámase Petis.

Ten unha pintiña

ó pé do nariz.

(…)

O meu cadeliño

cando vou ó monte,

vai sempre comigo,

corre que te corre.

Vai a miña beira,

sempre lixeiriño,

cando vou ó monte,

cando vou ó muiño.

¡Que bo compañeiro

é o meu canciño!

DSCN5618

Gracias a Mª Magdalena Domínguez. Os recomiendo el libro, para niños es genial.

Deja un comentario

Follow La página de Ana on WordPress.com